მეოთხე მოდულის რეფლექსია: პირველ ნაწილში დავგეგმეთ პროექტის აქტივობები დროის ღერძზე. მეორე ნაწილში ვისწავლეთ მოსწავლეწთა სავარაუდო ნაშრომის დაგეგმვა.
Popular posts from this blog
პირველი მოდულის რეფლექსია:პირველ მოდულში გავეცანით პროგრამის შინაარსს, რომელიც მიზნად ისახავს პროექტებ ით სწავლებას.ტრენინგზე გავეცანით 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებს. პროექტებით სწავლება ამ უნარ- ჩვევების განვითარების ფუნდამენტია. გავეცანით,თუ რა არის სასწავლო პროექტი, თუ რა არის მისი მახასიათებელი, რომ პროექტებით სწავლება დაგვეხმარება პრობლემების გადაჭრასა და ურთიერთთანამშრომლობაში; მოსწავლეები თავისი უნარებისა და შესაძლებლობების ფარგლებში შექმნიან სასწავლო პროდუტს და მოახდენენ მის დემონსტრირებას. ჩემთვის ძალიან საინტერესო და ბევრისმომცემია ამ მოდულში მიღებული ცოდნა, რომელიც დამეხმარება პედაგოგიურ საქმიანობაში, რომ გავხდე წარმატებული მასწავლებელი.
მეორე მოდულის რეფლექსია: ამ მოდულის გავლისას გავეცანით 21-ე საუკუნის უნარებს, განვიხილეთ სტრარეგია 3, 2, 1. მოვახდინეთ სტანდარტებისა და მიზნების უკუკავშირი; გავეცანით გზამკვლევის მიმართულების მომცემ კითხვებს. მივუსადაგეთ ჩვენი პროექტის თემებს ეს ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვები და შევიტანეთ შაბლონში.
Comments
Post a Comment